پیدا شدن خودرو کمیاب BMW M1 که ۳۴ سال تکان نخورده است (+عکس)

یک دستگاه خودرو بسیار کمیاب BMW M1 که حدود ۳۴ سال در یکی از گاراژ‌های ایتالیا مانده بود به صورت کاملا اتفاقی پیدا شد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – هنوز جزییات و اطلاعات زیادی از عقبه این خودرو به دست نیامده است. ولی شرکت Mint Classic از بزرگترین فروشندگان خودروهای لوکس و قدیمی این هفته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این خودرو فوق العاده ارزشمند و نایاب را زیر خاک پیدا کرده است.

این مرکز در توضیحات خود اعلام کرد که خودرو مذکور سال ۱۹۸۲ میلادی در گاراژی در جنوب ایتالیا پارک شد و از آن زمان تاکنون تکان نخورده است. شواهد نشان می‌دهد پیش از آنکه M1 در این گاراژ پارک شود افراد مختلف از رانندگی با آن لذت برده‌اند و کیلومترشمار خودرو نشان می‌دهد که این M1 تا پیش از پارک شدن ۷۳۲۹ کیلومتر راه رفته است.

شرکت Mint Classic هنوز اعلام نکرده است که قصد دارد با این خودرو چه کار کند و البته به نظر می‌رسد پس از تمیز شدن خودرو، این محصول ارزشمند با یک مزایده به فروش برسد. نکته مهم این است که این خودرو کاملا اورجینال است و هیچ یک از قطعات آن تعویض نشده است.

شرکت آلمانی BMW بین سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۱ میلادی تنها ۴۵۷ دستگاه از این خودرو را تولید کرد و بر این اساس همه آنها ارزشمند هستند. با این وجود باید گفت این مورد یکی از سالم‌ترین انواع M1 محسوب می‌شود که هم‌اکنون موجود است.

در اینجا تصاویر مربوط به این خودرو کمیاب و ارزشمند که در گاراژ ایتالیایی کشف شد آورده شده است.

bmw-m1-find-1_1600-1

bmw-m1-find-2_1600

bmw-m1-find-4_1600

bmw-m1-find-5_1600

bmw-m1-find-6_1600

bmw-m1-find-7_1600

bmw-m1-find-8_1600

bmw-m1-find-9_1600

bmw-m1-find-10_1600

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا