اعلام شرایط بازگرداندن پرداخت‌های اشتباهی صورت وضعیت تخلفات

سرهنگ احمد کرمی اسد افزود: بعضا برخی مالکان خودروها به طور اشتباهی در زمان دریافت پرینت خلافی خودرو خود، پرینت خودرو دیگری را گرفته و بدون کنترل پلاک درج شده، نسبت به پرداخت آن اقدام می‌کنند و پس از پرداخت، متوجه اشتباه خود می‌شوند. وی با تاکید بر این که مالکان خودروها در زمان پرداخت …

سرهنگ احمد کرمی اسد افزود: بعضا برخی مالکان خودروها به طور اشتباهی در زمان دریافت پرینت خلافی خودرو خود، پرینت خودرو دیگری را گرفته و بدون کنترل پلاک درج شده، نسبت به پرداخت آن اقدام می‌کنند و پس از پرداخت، متوجه اشتباه خود می‌شوند.

وی با تاکید بر این که مالکان خودروها در زمان پرداخت صورت وضعیت تخلفات باید حتما پلاک خودرو را کنترل کنند تاکید کرد: در عین حال پلیس راهور نیز شرایطی را برای بازگرداندن پرداخت‌های اشتباهی صورت وضعیت تخلفات در نظر گرفته است.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در تشریح این فرایند گفت: مالکان خودروهایی که به اشتباه صورت وضعیت تخلفات دیگری را پرداخت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به واحدهای اجرائیات پلیس راهور در سراسر کشور نسبت به درخواست استرداد پرداختی اشتباه اقدام کنند.

وی افزود: این افراد باید ضمن پرکردن فرم مربوطه، اصل صورت وضعیت یا برگه اخطاریه پرداخت شده دارای ثبت ماشینی یا رسید پرداخت الکترونیکی با تاییدیه بانک عامل، تصویر خوانا کارت ملی یا شناسنامه مالک پلاک صحیح، تصویر شناسنامه مالکیت خودرو پلاک صحیح به نام مالک پلاک و شماره حساب عابر بانک سپه و یا سیبا ملی را به همراه داشته باشند.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: پس از تحویل این مدارک به واحدهای اجرائیات و طی مراحل قانونی مربوطه، وجه اشتباه پرداختی به حساب اعلامی از سوی متقاضی توسط پلیس واریز می‌شود.

وی با تاکید بر این که فرآیند بازپرداخت قبوض جرایم پرداختی طولانی است از مالکان خودرها خواست حتما در زمان پرداخت قبوض خود کنترل های لازم را داشته باشند تا با مشکلی مواجه نشوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا