بهترین اپلیکیشن‌ها برای یاد گرفتن کاربردی اتفاقات مختلف + عکس

طی چند سال اخیر اصطلاحی بین کاربران رواج یافته است که از آن با عنوان «خودت آن را انجام بده» (DIY) یاد می‌کنند. این روزها در انواع مختلف شبکه‌های اجتماعی روی این اصطلاح تاکید فراوان می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – پروژه‌های مرتبط با DIY فقط برای گذران وقت تعریف نمی‌شوند و این قابلیت را دارند تا در پول و هزینه‌های شما صرفه‌جویی کنند. به عنوان مثال، با ویدیوهای کوتاهی که مرتبط با این اتفاق روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود یاد می‌گیرید که چطور می‌توانید ابزارهای الکترونیکی خراب شده را تعمیر کنید یا دکوراسیون خانه خود را با حداقل هزینه در کمترین زمان تغییر دهید.

در این پروژه‌ها یاد گرفتن هر اتفاقی امکان پذیر است. اینکه بخواهید ایده‌های کاربردی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید یا ایده‌های مطرح شده برای یاد گرفتن فعالیت‌های مختلف را از سوی کاربران یاد بگیرید، در پروژه‌های مرتبط با اصطلاح DIY طبقه‌بندی می‌شود.

در اینجا لیست بهترین اپلیکیشن‌هایی آورده شده است که به واسطه آن می‌توانید با تماشای تصاویر ویدیویی کوتاه، در زمینه‌های مختلف اتفاقات کاربردی مورد نیاز خود را یاد بگیرید و آنها را در زندگی روزمره مورد استفاده قرار دهید.

این اپلیکیشن‌ها برای رایانه لوحی iPad اپل ارایه شده‌اند و هر کدام از آنها برای آموزش فعالیت‌های مختلف به صورت مختصر و کاربردی، قابلیت‌های متفاوتی دارند.

اپلیکیشن Pinterest – قیمت: رایگان

پینترست یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی جهان محسوب می‌شود و اساس آن بر مبنای پروژه DIY طراحی شده است. شما در این شبکه اجتماعی از ایده‌های خلاقانه برای برگزاری مراسم ازدواج گرفته تا ساخت تابلوها با وسایل اضافی یا تعمیر اتومبیل را مشاهده می‌کنید. این شبکه اجتماعی روی ایده‌های خلاقانه تاکید فراوان دارد.

۲۱-pinterest_ipad_best_craft_apps_screens

اپلیکیشن Makr – قیمت: رایگان

این ابزار موبایلی کاربردی به شما امکان می‌دهد در زمینه‌های مختلف ایده‌های خلاقانه را جست‌وجو کنید. این ایده‌ها از طریق کارت‌های کوچک کاربردی ارایه شده‌اند و شما هم می‌توانید ایده‌های خود را از طریق همین کارت‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید. بسیاری از برندهای مختلف از طریق این اپلیکیشن بازاریابی می‌کنند تا محصولات خود را معرفی کنند.

۲۲-makr_ipad_best_apps_screens

اپلیکیشن Snapguide – قیمت: رایگان

این ابزار موبایلی شباهت زیادی به پینترست ارد و البته به جای ساخت صنایع دستی، تاکید آن روی این مسئله است که افراد بتوانند به تنهایی کارهای مختلف مرتبط با زندگی روزمره را انجام دهند. این اپلیکیشن همه فرآیندها را به صورت گام به گام در تصاویر ویدیویی توضیح می‌دهد و زمانی که این ویدیوهای کوتاه را تا انتها مشاهده می‌کنید، به راحتی درمیابید که توان انجام سخت‌ترین کارها را هم دارید.

۲۳-snapguide_ipad_best_apps_screens

اپلیکیشن wikiHow – قیمت: رایگان

هر آنچه که لازم باشد در مورد اتفاقات مختلف و نحوه انجام آنها بدانید، این ابزار موبایلی در اختیار شما می‌گذارد. اپلیکیشن مذکور به صورت ویژه روی این مسئله تاکید دارد که هر یک از اتفاقات مختلف پیرامون زندگی ما چگونه کار می‌کنند و چه فرآیندی را دنبال می‌کنند. البته اتفاقات کاربردی نظیر انواع مختلف گره زدن هم در این اپلیکیشن آموزش داده شده است.

۲۴-wikihow_ipad_screens_best_apps

اپلیکیشن Etsy – قیمت: رایگان

این مسئله بدیهی است که همه افراد فرصت کافی را ندارند تا کارهای روزمره و اتفاقات مرتبط با محیط داخل منزل را خودشان انجام دهند. با این وجود باز هم روش‌های مختلف برای کاهش هزینه‌های زندگی وجود دارد. اپلیکیشن مذکور یک انجمن آنلاین است که در آن تعداد زیادی از افراد خلاق حضور دارند که دست‌ساخته‌های خود را برای فروش عرضه می‌کنند. معمولا قیمت این محصولات بسیار ارزان‌تر از مدل‌های مشابه موجود در بازار است.

۲۵-etsy_best_craft_apps_ipad_screens

در مجموع می‌توان گفت اینها بهترین ابزارهای موبایلی مخصوص رایانه لوحی iPad بودند که به کمک هر یک از آنها می‌توانید اتفاقات مختلف را در کوتاه‌ترین زمان یاد بگیرید و با خلاقیت‌های ساده، محیط زندگی خود را تغییر دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا