آیفون ۷s با نمایشگر ۵ اینچی در راه است

یکی از شرکت‌های چینی تامین کننده قطعات مورد نیاز اپل اعلام کرد این شرکت تصمیمات جدیدی را در مورد مدل‌های آیفون مخصوص سال ۲۰۱۷ میلادی اتخاذ کرده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه هنوز در این زمینه هیچ خبری با اطمینان کامل منتشر نشده است، ولی بر اساس آخرین اطلاعات به دست‌ آمده گفته می‌شود سال آینده سه مدل گوشی هوشمند آیفون وارد بازار می‌شود که این محصولات هم‌اکنون با نام‌های D20، D21 و D22 در شرکت اپل تکمیل می‌شوند.

این احتمال وجود دارد که سال آینده از دو گوشی هوشمند با نام‌های آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus رونمایی شود و البته هنوز نام آیفون سوم که قرار است از دو گوشی مذکور پیشرفته‌تر و قدرتمندتر باشد مشخص نیست.

iphone-7s-2

گوشی هوشمند آیفون ۷s که اندازه متوسط دارد سال آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و برای آن نمایشگر ۵ اینچی در نظر گرفته شده است. البته منابع آگاه می‌گویند اپل به صورت همزمان روی دو پروژه ۴.۷ و ۵.۵ اینچی برای آیفون هم کار می‌کند.

یک شرکت تایوانی تامین کننده قطعات مورد نیاز اپل همچنین توضیح داد مدل ۵ اینچی آیفون به احتمال قوی مشخصات مشابه آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus را شامل می‌شود. این گوشی هوشمند حسگر دوگانه دوربین را در پشت خود جا داده است که این دو حسگر به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و طراحی آن برخلاف حسگر دوگانه آیفون ۷ Plus است که به صورت افقی در امتداد هم بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا