Galaxy S8 با دستیار دیجیتالی اختصاصی خود جلب توجه می‌کند

شرکت سامسونگ از مدتی قبل روی پروژه‌ای با نام Bixby کار می‌کند که قرار است در قالب یک دستیار دیجیتالی هوشمند برای گوشی هوشمند Galaxy S8 عرضه شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی خبرگزاری SamMobile این دستیار صوتی هوشمند با تمام اپلیکیشن‌هایی که در پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S8 عرضه می‌شوند سازگاری دارد و با طراحی ویژه به صورت یکپارچه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دستیار صوتی Bixby قرار است در گوشی هوشمند جدید سامسونگ جایگزین سیستم S Voice شود و همه قابلیت‌های مورد نیاز کاربران را به صورت یکجا عرضه کند.

galaxy-s8-2

سیستم Bixby نسبت به ابزارهای مشابه بسیار پیشرفته‌تر است و در مقایسه با سیستم S Voice، بهتر و کامل‌تر صحبت‌های کاربر را می‌فهمد و در مقابل آن عکس‌العمل نشان می‌دهد. یکی از قابلیت‌های سیستم مذکور این است که کاربران با آن می‌توانند از دستگاه الکترونیکی خود به صورت صوتی درخواست کنند که یک عکس یا ویدیو خاص را به نمایش بگذارد.

منابع آگاه توضیح دادند تمام اپلیکیشن‌هایی که به صورت پیش‌فرض روی گوشی هوشمند Galaxy S8 نصب شده‌اند با سیستم Bixby در ارتباط هستند و کاربر می‌تواند به صورت صوتی همه آنها را مدیریت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا