انتشار آخرین مشخصات و تصاویر نخستین گوشی هوشمند نوکیا

منابع آگاه آخرین تصاویر و اطلاعات مربوط به اولین گوشی هوشمند نوکیا موسوم به D1C را منتشر کردند تا از هم‌اکنون با آن آشنا شوید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این دستگاه همان محصولی است که نوکیا را به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند برمی‌گرداند. لازم به ذکر است پس از آنکه مرکز تولید دستگاه‌ها و خدمات نوکیا در سال ۲۰۱۴ میلادی به مایکروسافت واگذار شد، برند مذکور از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند کنار رفت.

این طور که منابع آگاه اعلام کردند گوشی هوشمند D1C در خانواده گوشی‌های میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود و به صورت همزمان یک گوشی پیشرفته هم در کنار آن توسعه میابد. هر دو گوشی مذکور به سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا مجهز شده‌اند و هم‌اکنون فرآیند تولید کارخانه‌ای گوشی میان‌رده آغاز شده است.

nokia-d1c1

گوشی هوشمند میان‌رده D1C نوکیا به تراشه Snapdragon 600 مجهز شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد.

گوشی هوشمند میان‌رده نمایشگر ۵ اینچی دارد و گوشی پیشرفته‌تر با نمایشگر ۵.۵ اینچی عرضه می‌شود. هر دو محصول تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش می گذارند و قرار است هفته آینده در نمایشگاه CES 2017 از آنها رونمایی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا