کاهش ۴۴ درصدی عرضه گوشی‌های HTC در سال ۲۰۱۶

بهترین گوشی هوشمندی که در تاریخ فعالیت‌های شرکت اچ‌تی‌سی ساخته شده است HTC 10 نام دارد و البته در سال ۲۰۱۶ میلادی این دستگاه چندان مورد توجه قرار نگرفت.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در جدیدترین گزارش‌ها مشخص شد طی سال ۲۰۱۶ میلادی تعداد گوشی‌هایی که HTC روانه بازار جهانی کرد نسبت به تعداد گوشی‌های عرضه شده این شرکت در سال ۲۰۱۵ کمتر بود. این شرکت تایوانی در یک سال گذشته نتوانست اهداف از پیش تعیین خود را محقق کند و در مجموع HTC به موفقیت چندانی نرسید.

در یک سال گذشته گوشی هوشمند HTC 10 رقبای سرسختی پیش‌رو داشت که از مهم‌ترین آنها می‌توان به Galaxy S7، Galaxy S7 edge، LG G5 و … اشاره کرد.

htc-3

شرکت HTC طی سال ۲۰۱۵ میلادی حدود ۱۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه بازار کرد. ولی امسال تعداد گوشی‌های عرضه شده از سوی آن در آمریکا، چین و اروپا کاهش یافت و در مجموع بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند HTC طی سال ۲۰۱۶ وارد بازار جهانی شد.

این رقم کاهش ۳۳ تا ۴۴ درصدی عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند HTC را نشان داد تا شرکت مذکور یک بحران جدید را پیش‌روی خود ببیند. شرکت HTC هم‌اکنون سعی کرده است با دیگر لوازم الکترونیکی از جمله عینک واقعیت مجازی HTC Vive توجه کاربران جهانی را جلب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا