اعلام مشخصات گوشی پیشرفته و میان‌رده نوکیا

سال آینده بار دیگر برند نوکیا را می‌توان میان انواع مختلف گوشی‌های هوشمندی که در سراسر جهان فروخته می‌شوند مشاهده کرد که البته این اتفاق را باید مدیون یک شرکت فنلاندی به نام HMD دانست.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شده است که در سال ۲۰۱۷ میلادی شرکت HDM گوشی‌های میان‌رده و پیشرفته‌ای که در نوکیا طراحی شده است را به تولید انبوه برساند و هم‌اکنون اخبار بیشتری در این زمینه منتشر شده است.

منابع آگاه این بار یک تصویر جدید از گوشی هوشمندی منتشر کردند که پیش‌بینی می‌شود نخستین محصول عرضه شده از سوی نوکیا باشد.

این گوشی هوشمند پیشرفته تراشه Snapdragon 835 را در خود جا داده است و دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۶ گیگابایتی، و دوربین دیجیتالی ۲۳ مگاپیکسلی Zeiss در پشت آن اشاره کرد.

nokia-1

این محصول هم‌اکنون با نام Nokia P شناخته می‌شود و به جز آن یک گوشی هوشمند میان‌رده هم برای سال آینده طراحی شده است که با برند نوکیا به دست کاربران می‌رسد. این گوشی نمایشگر ۵.۲ اینچی دارد که کارشناسان می‌گویند هر دو محصول مذکور در کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2017) عرضه می شوند.

اگرچه عکس‌هایی که تاکنون در این زمینه منتشر شدند چندان واضح نیستند، ولی این مسئله به وضوح مشخص است که گوشی‌های مذکور تا چند ماه دیگر به صورت عمومی وارد بازار جهانی می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا