مشخصات Galaxy S8 Plus هم منتشر شد

اتفاق بزرگ بعدی که سامسونگ برای کاربران جهانی رقم می‌زند، با عرضه یک گوشی هوشمند موسوم به Galaxy S8 صورت می‌گیرد و از هم‌اکنون پیش‌بینی شده است که آپریل ۲۰۱۷ این گوشی معرفی شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع آگاه می‌گویند دقیقا یک سال پس از آنکه خانواده Galaxy S7 سامسونگ معرفی شد، شرکت کره‌ای مدل جدید آن را عرضه می‌کند. در حالی که سامسونگ هنوز هیچ خبری را در این زمینه تایید نکرده است، آخرین شایعات منتشر شده از سوی سایت کره‌ای MK News نشان داد که شرکت مذکور قصد دارد یک محصول جدید با نام Galaxy S8 Plus را هم عرضه کند.

عضو جدید این خانواده که با نام Galaxy S8 Plus شناخته می‌شود نمایشگر ۶ اینچی دارد و در کنار Galaxy S8  با نمایشگر ۵ اینچی به فروش می‌رسد. هر دو مل مذکور نمایشگر منحنی با کیفیت QHD را در خود جا داده‌اند و بر این اساس می‌توان گفت سری گوشی‌های edge سامسونگ بازنشسته می‌شوند.

samsung-galaxy-s8-plus-1

گوشی هوشمند Galaxy S8 Plus که نمایشگر بزرگ ۶ دارد، از نظر طول نمایشگر با Galaxy Note 7 که نمایشگر ۵.۷ اینچی داشت برابری می‌کند و سامسونگ آن را طوری طراحی کرده است که ۹۰ درصد سطح رویی دستگاه را نمایشگر تشکیل می‌دهد.

هر دو گوشی ۶ اینچی Galaxy S8 Plus و ۵ اینچی Galaxy S8  زیر نمایشگر خود حسگر اثر انگشت را شامل می‌شود و کلید سخت‌افزاری ندارند. این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که اپل هم خود را برای عرضه دو گوشی هوشمند جدید با نام آیفون ۸ و آیفون ۸ Plus آماده کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا