توصیه گوگل به صاحبان Pixel XL: محصول دیگر بخرید

«مارک بوکمن» یکی از صاحبان گوشی هوشمند Pixel XL بود که با انتشار یک تصویر ویدیویی روی یوتیوب برای نخستین بار نشان داد این محصول یک مشکل صوتی کاملا جدی دارد و او به خاطر همین مشکل چهار بار مجبور شده است گوشی خود را عوض کند و در پایان باز هم مشکلش برطرف نشده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – به گفته بوکمن زمانی که صدا را در گوشی Pixel XL زیاد می‌کنید اسپیکر آن نمی‌تواند موسیقی را با کیفیت قابل قبول پخش کند. گوگل روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از این مسئله مطلع است و پیش‌بینی می‌کند با عرضه یک به‌روزرسانی نرم افزاری این اختلال را برطرف کند.

با این وجود آقای بوکمن که پس از چهار بار تعویض گوشی بسیار عصبانی شده بود، به شرکت گوگل یک ایمیل زد و مشکل را با آنها در میان گذاشت. گوگل در پاسخ به او گفت که آقای بوکمن می‌تواند گوشی خود را پس دهد و در عوض پولی که پرداخت کرده است را دریافت کند.

google-tells-pixel-xl-2

این ایمیل نشان می‌دهد که گوگل نمی‌تواند مشکل صوتی Pixel XL را برطرف کند و در عوض ترجیح می‌دهد کاربران یک محصول دیگر را به جای این گوشی هوشمند بخرند.

تنها راهکاری که گوگل هم‌اکنون در اختیار بوکمن قرار داده این است که به یکی از شعبات گوگل برود، گوشی را تحویل دهد و پولی که ابتدا پرداخت کرده به طور کامل تحویل بگیرد.

با این وجود بوکمن ترجیح می‌دهد منتظر به‌روزرسانی نرم‌افزاری گوگل بماند و متوجه شود که شرکت مذکور چگونه این مشکل را برطرف می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا