حضور موفق پرداخت الکترونیک سامان در نمایشگاه الکامپ

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در بیست‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران، حضوری چشمگیر و فعال داشت.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، این شرکت برای پنجمین دوره پیاپی و به عنوان حامی ویژه، در نمایشگاه الکامپ به معرفی تازه‌ترین دستاوردهای خود در زمینه راهکارهای پرداخت الکترونیک پرداخت.
بر اساس این گزارش، رونمایی از نخستین درگاه پرداخت موبایلی کشور، معرفی درگاه پرداخت شخصی pay.ir، معرفی راهکارهای جدید در زمینه پرداخت با کارت‌خوان مانند اتصال به سیستم فروش و کیوسک‌های سفارش‌گیری از مهم‌ترین برنامه‌های سپ در الکامپ بیست‌ودوم بودند.
اپلیکیشن‌های سه سوت و سامانه “ستاره۷۲۴مربع” نیز همانند سال‌های گذشته با خدمات و جوایز خود، مورد استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار گرفت.
این گزارش می‌افزاید: حضور چهار شریک تجاری و کسب‌ و کار موفق کشور شامل اسنپ، علی بابا، فیدیلیو و باهمتا که در سال‌های اخیر از راهکارهای پرداخت الکترونیک سپ استفاده کرده‌اند در غرفه این شرکت، از نکات حائز اهمیت این نمایشگاه بود.
این گزارش حاکی است، واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قنبری رییس هیات‌مدیره شرکت مخابرات و ارتباطات سیار و فاطمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از جمله بازدیدکنندگان از غرفه سپ در مدت برگزاری نمایشگاه بودند.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا