اسکوتر الکتریکی GoTube (+عکس)

آن چه که امروزه توجه علاقه مندان به اسکوتر سواری را بیش از هر چیز دیگری به خود جلب می کند، قابلیت حمل و نقل آسان این وسایل است. در واقع یک اسکوتر جمع و جور که به آسانی حمل می شود، بسیار جذاب تر از دستگاهی با ظاهر زیبا تر به نظر می رسد. در ادامه اسکوتری الکتریکی با این ویژگی معرفی خواهیم کرد.

موبنا، رکسانا دانیالی – GoTube وسیله ای خلاقانه و در واقع یک اسکوتر الکتریکی تاشو است که ۷۴۳ x 415 x 927 میلی متر ابعاد و ۱۲.۸ پوند وزن دارد. همان طور که در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد، این اسکوتر از ظاهری اسپرت و مدرن برخوردار است و به وسیله کیف مخصوصش به سادگی می توان آن را همراه خود هر جایی که می روید حمل کنید. علاوه بر این فضایی که وسیله اشغال می کند بسیار کوچک خواهد بود و نیازی به نگرانی برای نگه داشتن آن نخواهید داشت. بدنه GoTube از فیبر کربن و آلومینیوم ساخته شده که همین موضوع مسبب سبکی و مقاومت بالای آن است، در نتیجه می تواند تا ۳۰۰ پوند وزن را تحمل کند.
این اسکوتر الکتریکی از موتوری ۱۲۰ واتی و یک باتری قابل شارژ ۳۶ ولتی بهره مند است که امکان سواری تا ۱۲ کیلومتر با سرعت حداکثری ۱۶ کیلومتر بر ساعت را فراهم می کند. برای سواری در شب نیز دو چراغ در عقب و جلوی اسکوتر در نظر گرفته شده است. نکته جالب GoTube، یک پورت یو اس بی است که از طریق آن می توانید گوشی هوشمند خود را شارژ کنید.
اسکوتر برقی GoTube، ۲۹۹ دلار قیمت دارد.
۳

۲

۱

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا