نسخه جدید نقشه گوگل حاوی اطلاعات مربوط به حرکت صندلی چرخدار

اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که برای حرکت به محیط پیرامون به صندلی چرخدار نیاز دارید، با استفاده از نسخه جدید نقشه مجازی گوگل می‌توانید همه مسیرهای مورد نر خود را به راحتی پیدا کنید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – سالمندان، معلولین و افراد ناتوان برای رفتن به رستوران، گشت‌وگذار، خرید،‌ سینما و … همواره این مشکل را پیش روی خود می‌بینند تا مسیرها را برای عبور از پیاده‌رو و خیابان به گونه‌ای انتخاب بکنند که کمترین مشکل را دشته باشند.

نسخه جدید اپلیکیشن Google Maps هم‌اکنون این کمک را به آنها می‌کند تا مسیرهای متناسب با حرکت صندلی چرخدار را به راحتی پیدا کنند.

شرکت گوگل اعلام کرد کارمندان خود را موظف کرده است تا ۲۰ درصد از زمان کاری خود را به پروژه‌های جانبی اختصاص دهند و هم‌اکنون یک از این پروژه‌ها برای آسودگی هرچه بیشتر افراد ناتوان ارایه شده است.

google-maps-wheelchair-accessibility-2

قابلیت جدید به گونه‌ای ارایه شده است که به کاربران امکان می‌دهد با انتخاب گزینه مورد نظر در بخش تنظیمات نقشه اینترنتی، بتوانند مسیرهای مناسب برای عبور صندلی چرخدار در خیابان‌های مختلف را پیدا کنند.

شرکت گوگل اعلام کرد هنوز همه خیابان‌ها و مناطق مختلف در سراسر جهان را تحت قابلیت مذکور پوشش نداده است و به مرور اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت خیابان‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا