به‌زودی امکان ویرایش متن‌های فرستاده شده در واتس‌اپ فراهم می‌شود

به‌روزرسانی بعدی که برای اپلیکیشن ارتباطی واتس‌اپ ارایه می‌شود این قابلیت را در اختیار مشترکان خود می‌گذارد تا بتوانند متن‌ها یا تصاویر ارسال شده را ویرایش کنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – نسخه بتای این ابزار ارتباطی که هم‌اکنون عرضه شده است، امکاناتی را در خود جا داده است که کاربران تاکنون آنها را در اختیار نداشتند.

در حال حاضر مشترکان واتس‌اپ تنها می‌توانند پیام ارسال شده را حذف کنند. این سرویس در دیگر اپلیکیشن‌های ارتباطی از جمله اسکایپ و تلگرام هم وجود دارد. ولی واتس‌اپ تصمیم گرفته است امکان ویرایش متن یا تصویر ارسال شده را هم عرضه کند.

whatsapp-2

قابلیت مذکور برای کاربران بسیار مفید خواهد بود. مشترکان واتس‌اپ علاوه بر آنکه می‌توانند متن‌های ساده را ویرایش کنند، همچنین این امکان برای آنها فراهم شده است تا بتوانند عکس‌ها و ویدیوهای ارسال شده را هم مورد ویرایش قرار دهند.

نسخه‌ بتای واتس‌اپ که این قابلیت‌ها را دارد در حال آزمایش است و هنوز به درستی مشخص نیست چه زمانی این سرویس‌ها به صورت عمومی عرضه می‌شوند. با این وجود منابع آگاه می‌گویند اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی این سرویس به صورت عمومی در اختیار تمامی مشترکان واتس‌اپ قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا