ال‌جی برای اپل، گوگل و مایکروسافت نمایشگر می‌سازد

انحصار تولید نمایشگرهای OLED در دستان سامسونگ است و این احتمال وجود دارد که شرکت کره ای از سال آینده رقبای سرسختی را در این زمینه پیش‌ روی خود ببیند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد شرکت‌های بزرگ اپل، گوگل و مایکروسافت همکاری‌هایی را با ال‌جی آغاز کرده‌اند تا وظیفه تولید نمایشگرها OLED مورد نیاز خود را به آن بسپارند.

در حالی که از مدت‌ها قبل گفته شده بود اپل در این زمینه گام‌هایی برداشته است، به تازگی اعلام شد گوگل و مایکروسافت هم اقدام مشابه را انجام داده‌اند. بسیاری از کارشناسان می‌گویند آینده آیفون ۸ اپل همراه با نمایشگر OLED عرضه می‌شود که شرکت ال‌جی آن را تولید کرده است.

با این وجود، تمایل گوگل و مایکروسافت برای آغاز همکاری با ال‌جی اندکی عجیب به نظر می‌رسد و هنوز به درستی مشخص نیست دو شرکت یاد شده نمایشگرهای OLED ال‌جی را در کدام یک از محصولات خود به کار می‌برند.

foldabale-1

یک منبع آگاه اعلام کرد شرکت گوگل قصد دارد مدل بعدی گوشی هوشمند Pixel را همراه با نمایشگر انعطاف‌پذیر OLED عرضه کند و مایکروسافت هم در این راستا تصمیم دارد سری گوشی‌های Surface را با نمایشگر OLED به دست کاربران جهانی برساند.

نمایشگرهای انعطاف‌پذیر OLED ال‌جی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از آنها می‌توان در دستگاه‌های تا شدنی استفاده کرد و مکانیسم آنها به گونه‌ای است که با محصولات مختلف سازگاری دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا