Verizon شرکت یاهو را پس می‌دهد

تابستان گذشته اپراتور موبایلی Verizon با پرداخت ۴.۸ میلیارد دلار شرکت یاهو را که زمانی یکی از بزرگترین ارایه‌دهندگان خدمات اینترنتی بود خریداری کرد. ولی هم‌اکنون از این اتفاق پشیمان شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – Verizon قصد داشت با انجام این خرید بزرگ در عرصه خدمات آنلاین حضور گسترده‌تر داشته باشد. در حالی که این واگذاری هنوز تکمیل نشده است، روز گذشته اعلام شد بیش از یک میلیارد حساب کاربری یاهو هک شده‌اند.

این مسئله یک خطر کاملا جدی برای Verizon محسوب می‌شود و هم‌اکنون اپراتور مذکور بر سر این دو راهی قرار گرفته است تا دست از خرید شرکت یاهو بکشد.

yahoo-2

شرکت Verizon چندین گروه مختلف تشکیل داده است تا تمامی جوانب این واگذاری را بررسی کنند و شرایط مربوط به آن را بسنجند. یکی از این گروه‌ها توسط «تیم آرمسترانگ» مدیرعامل شرکت AOL مدیریت می‌شود و او روش‌های مختلف را می‌سنجد تا ادغام با یاهو به بهترین شکل انجام شود.

گروه دیگر توسط «کرایگ سیلیمن» مشاور عالی Verizon مدیریت می‌شود و در این گروه کارشناسان بررسی می‌کنند که آیا Verizon باید از این خرید دست بکشد یا آن را تکمیل کند. با تمام این توضیحات، پس از انتشار خبر هک شدن یک میلیارد حساب کاربری Verizon هم‌اکنون این مسئله را به طور کاملا جدی بررسی می‌کند تا از خرید شرکت یاهو دست بکشد.

دکمه بازگشت به بالا