گوشی چینی زیبا مجهز به دوربین دوگانه (+عکس)

اگرچه احتمالا نام Bluboo تاکنون به گوش شما نخورده است، ولی اگر گوشی هوشمند جدید ساخته شده در این شرکت چینی را از نزدیک ببیند از آن خوش‌تان می‌آید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – آخرین محصولی که این شرکت گمنام تولید کرده است Bluboo Dual نام دارد و عبارت Dual که در گوشی‌های دیگر به قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت اشاره می‌کند، در این محصول نشان دهنده دوربین دیجیتالی با لنز دوگانه است.

bluboo-dual-2

دوربین دیجیتالی دوگانه در این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که همه قابلیت‌های مورد نیاز برای تهیه بهترین تصاویر را ارایه می‌دهد. یکی از حسگرهای این دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی است و حسگر دیگر با کیفیت ۲ مگاپیکسلی برای تقویت عکس‌ها تعبیه شده است که البته هر دو حسگر در شرکت ژاپنی سونی به تولید رسیده است.

bluboo-dual-3

این دو دوربین مجزا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربر در گام نخست می‌تواند عکس بگیرد و پس از آن به صورت جداگانه روی عکس فوکوس کند. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم ۸ مگاپیکسلی است.

bluboo-dual-4

علاوه بر موارد یاد شده، این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ را شامل می‌شود که در شرکت شارپ به تولید رسیده است. طول این نمایشگر ۱۵۰ میلیمتر است و همین مسئله به زیبایی دستگاه افزوده است.

این گوشی هوشمند پردازنده چهار هسته‌ای MediaTek، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ۲۵۶ گیگابایت، و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری را هم شامل می‌شود و بدنه آلومینیومی آن بسیار زیبا طراحی شده است.

قیمت این گوشی هوشمند ۱۱۵ دلار است و از همین هفته کاربران جهانی می‌توانند آن را خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا