مشخصات، قیمت و زمان عرضه LG G6 اعلام شد

تنها چند روز از سال ۲۰۱۶ میلادی باقیمانده است و بی‌تردید در سال جدید میلادی نسل جدید پرچمداران گوشی‌های هوشمند وارد بازار می‌شود که یکی از آنها LG G6 نام دارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در حالی که مدل کنونی این محصول موسوم به LG G5 نتوانست حضور موفقی در بازار جهانی داشته باشد، شرکت کره‌ای مدل جدید را به گونه‌ای طراحی کرده است تا بتواند نظر کاربران جهانی را جلب کند.

بر خلاف مدل کنونی، LG G6 ساختار پازلی ندارد و باتری آن از بدنه جدا نمی‌شود. این گوشی هوشمند از نظر شکل ظاهری نسبت به مدل کنونی بهتر ساخته شده است و برخی منابع آگاه می‌گویند بدنه پشتی آن هم از شیشه ساخته شده است.

نمایشگر این گوشی هوشمند از نوع OLED است و ال‌جی آن را سازگار با فناوری واقعت مجازی به دست کاربران می‌رساند. این نمایشگر می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۴ هزار پیکسل به نمایش بگذارد.

lg-g6-2

در بخش سخت‌افزاری پیش‌بینی شده است پرچمدار بعدی ال‌جی تراشه Snapdragon 830 را در خود جا داده باشد و همراه با رم ۶ یا ۸ گیگابایتی عرضه شود. گوشی جدید ورودی USB Type-C را شامل می‌شود و ورودی ۳.۵ میلیمتری هدفون هم در آن حذف شده است.

این گوشی هوشمند دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد که البته، حسگر تشخیص عنبیه چشم هم برای آ ندر نظر گرفته شده است.

کارشناسان می‌گویند شرکت ال‌جی پرچمدار جدید گوشی‌های خود را فوریه ۲۰۱۷ در جریان برگزاری کنفرانس جهانی MWC عرضه می‌کند و البته بین ماه‌های مارس یا آپریل فروش این گوشی آغاز می‌شود. همچنین اعلام شده است که کاربران می‌توانند این محصول را با میانگین قیمت ۶۵۰ دلار خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا