نخستین مدل iPod روی eBay حراج شد: ۲۰۰ هزار دلار

حراجی آنلاین eBay این روزها تاکید فراوان روی محصولات قدیمی اپل دارد تا دستگاه‌های مذکور که از چندین سال قبل هنوز نو باقیمانده‌اند و جعبه آنها باز نشده است، به فروش برسند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – هفته گذشته اعلام شد یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون اپل که نخستین بار سال ۲۰۰۷ میلادی عرضه شده بود و هنوز بسته‌بندی آن باز نشده است به قیمت ۲۰ هزار دلار روی eBay حراج شده است.

به هر حال، پیش از اینکه اپل با آیفون دنیای جهانی فناوری را به‌هم بریزد، به کمک سرویس iTunes و دستگاه چندرسانه‌ای قابل حمل iPod توانست توجه همه کاربران جهانی را جلب کند. دستگاه موبایلی iPod در اصل یک پخش‌کننده فایل‌های صوتی-تصویری بود که مدل اورجینال آن با نام iPod با حافظه داخلی ۵ گیگابایت عرضه شده بود و باتری آن می‌توانست بدون نیاز به شارژ مجدد به مدت ۱۰ ساعت انرژی را خود ذخیره کند.

unopened-original-apple-ipod-2

این دستگاه یک نمایشگر ۲ اینچی مونوکروم داشت که تمام اطلاعات لازم را روی خود پخش می‌کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

نخستین مدل iPod طراحی بسیار زیبایی داشت و در زمان خود بهترین دستگاه موبایلی جهان بود که البته روی کار آمدن آیفون باعث شد این محصول برای همیشه کنار گذاشته شود.

هم اکنون کاربری که پس از گذشت چند سال هنوز بسته‌بندی iPod اورجینال و اولیه را باز نکرده است، آن را روی حراجی eBay  برای فروش عرضه کرد. این دستگاه با قیمت ۲۰۰ هزار دلار حراج شده است و صاحب آن ادعا می‌کند هرگز جعبه این محصول باز نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا