مایکروسافت نخستین مترجم شخصی جهان را عرضه کرد

شرکت مایکروسافت چندی پیش سرویس Skype Translator را به عنوان مترجم برای تماس‌های تلفنی با خطوط موبایلی و ثابت عرضه کرد و هم‌اکنون نخستین مترجم شخصی جهانی را در اختیار کاربران گذاشت.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این سرویس Microsoft Translator نام دارد که در آنِ واحد به صورت همزمان فعالیت می‌کند و قرار است مکالمات افراد روی گوشی هوشمند، رایانه لوحی یا رایانه شخصی را ترجمه کند.

باید توجه داشت کاربران برای برقراری ارتباط از زبان‌های مختلف استفاده می‌کنند و هر فرد روی دستگاه الکترونیکی خود زبان شخصی را مورد استفاده قرار می‌دهد. مترجم شخصی جدید به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت‌های جذاب و ویژه دارد تا بتواند تمامی سناریوهایی که بین کاربران رد و بدل می‌شود را تحت پوشش قرار دهد.

microsoft-personal-universal-translator-2

به عنوان مثال، شما در این سرویس مترجم می‌توانید بدون در نظر گرفتن زبان وارد یک مکالمه شوید و زمانی که با زبان خود صحبت می‌کنید، به راحتی منظورتان را به طرف مقابل برسانید. همچنین اگر در این مکالمه هیچ یک از افراد به زبان شما صحبت نکنند، در آن واحد همه صحبت‌های آنها برای شما ترجمه می‌شود.

این سرویس برای آن دسته از کاربرانی مفید است که سفرهای بین‌المللی زیاد انجام می‌دهند و قرار است دوستان خود را که با زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند، به صورت حضوری ملاقات کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا