درخشش در رقابت ها با ایسوس AURA Sync

ایسوس امروز کمپین جدید خود را به طور رسمی معرفی کرد. شعار این کمپین “درخشش در رقابت ها” است و از فناوری AURA Sync بهره می گیرد.

موبنا – این فناوری که برای اولین بار توسط ایسوس طراحی شده، شامل همگام سازی نورهای RGB در تمامی قطعات یک سیستم است که از مادربورد و کارت گرافیک گرفته تا موس و کیبورد، همگی را به صورت هماهنگ نورپردازی می کند. در ضمن تمامی محصولات ایسوس با کالاهای برندهای زیاد دیگری نیز در هماهنگ سازی نوری سازگاری دارند.
فناوری AURA Sync ایسوس سیستم شما را فراتر از یک سیستم معمولی جلوه ای زیبا می بخشد و شما با هماهنگ سازی نورهای RGB مادربورد با دیگر قطعات سیستم، نهایت رنگ بندی جذاب و هارمونی را خواهید ساخت. نرم افزار بسیار ساده و آسان AURA Sync به هر کاربری این امکان را می دهد تا جلوه های نوری دلخواه خود را انتخاب کند و از میان ۹ جلوه پیش فرض ایسوس، جلوه مورد علاقه خود را اعمال کند.

aura-sync-2
کمپین جهانی درخشش در رقابتها

ایسوس قصد دارد تا با راه اندازی این کمپین، ویژگی AURA را بیش از بیش در میان همه دوستداران ارتقاء دهد. ایسوس در همین جا از همه طرافداران خود دعوت می کند تا با گرفتن عکس های زیبا راجع به این کمپین، در این رقابت شرکت کرده و برنده یک جایزه بسیار ارزشمند شوند. این جوایز شامل تمامی کالاهایی است که این ویژگی را در خود دارند.
تمامی دارندگان محصولات AURA باید یک عکس زیبا و جذاب با محصول خود گرفته و در وب سایت این کمپین به آدرس زیر ثبت کنند:

asushttps://www.asus.com/campaign/aura/global/campaigns.html

کسانی که سیستم های AURA ندارند هم می توانند در این رقابت شرکت کنند، به طوری که یک عکس زیبا و مرتبط با این کمپین گرفته و لوگوی ایسوس AURA Sync را به آن اضافه کنند. همه کسانی که در این رقابت شرکت می کنند، باید عکس خود را حداقل در یک شبکه اجتماعی قرار داده و از هشتگ #ASUSAura در پست عکس استفاده کنند. همه شرکت کنندگان سراسر دنیا شانس زیادی برای برنده شدن دارند، زیرا کسانی که زیر پست های این کمپین نظری ثبت می کنند هم احتمال برنده شدن دارند.

ASUS Aura اولین و برترین پلتفرم نورپردازی RGB

تعداد زیادی از محصولات ایسوس و ROG هم اکنون قابلیت ASUS Aura را در خود دارند و شرکت ایسوس قراردادهای همکاری زیادی با شرکت های تولید کننده تجهیزات جانبی و کیس های کامپیوتر بسته است که این هماهنگی نورپردازی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد. شرکت های طرف قرار داد ایسوس در این کمپین شامل:
CableMod®, IN WIN, DEEPCOOL®, NZXT™, BitFenix®, Phanteks EKWB and SilverStone هستند. ایسوس همچنین در محصولات جدید خود که در ماه آینده رونمایی خواهد شد، بیشترین قابلیت ها و ویژگی های ASUS AURA Sync را معرفی خواهد کرد.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا