قاب چرمی Bellroy مخصوص آیفون ۷ و۷ پلاس (+عکس)

امروز یکی دیگر از سری قاب های چرمی دست ساز مخصوص آیفون ۷ و ۷ پلاس را معرفی خواهیم کرد که قطعا طرفداران خاص خود را دارد. لازم به ذکر است که این قاب علاوه بر محافظت از گوشی هوشمند شما، محفظه ای مخفی برای نگه داری کارت های بانکی نیز دارد.

موبنا، رکسانا دانیالی – قابچرمی دست ساز Bellroy، در دو سایز برای آیفون ۷ و ۷ پلاس طراحی و تولید شده است. همان طور که در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد، این قاب از ظاهری مدرن و ساده برخوردار است. علاوه بر این ۶ رنگ متنوع قاب، امکان جور شدن با سلیقه های متفاوت خریداران را به نحوی موثر فراهم آورده است. جلد پشتی از چرم طبیعی تهیه شده که احساسی کلاسیک و لوکس را به مخاطب انتقال می دهد. برای فریم هم پلیمری با دوام در نظر گرفته شده که علاوه بر راحتی در استفاده، به خوبی از گوشی هوشمند شما محافظت خواهد کرد.
بخشی مخفی مخصوص کارت های بانکی نیز طراحی شده است. می توانید تا سه کارت را در آن جای دهید. آهن ربای کار گذاشته شده در این قسمت، کارت ها را پنهان نگه می دارد. البته این بخش، می تواند به عنوان پایه برای نگه داشتن گوشی در حالت ایستاده هم عمل کند. محفظه هایی کوچک برای حمل یک سیم کارت دیگر و سوزن آیفون هم تعبیه شده اند.
قاب چرمی Bellroy 69.95 و ۷۹.۹۵ دلار قیمت دارد.

۹

۸

۷

۶

۵

۴

۳

۲

۱

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا