دولت قصد دخالت در انتخابات را ندارد

حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی در همایش شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان کرج که در مجتمع فرهنگی میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا و اسراییل جنگ مذهبی در منطقه به راه انداخته اند. وی در ادامه هیچ خطری را بالاتر از جنگ مذهبی ندانست و گفت: آمریکا آتش این جنگ را …

حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی در همایش شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان کرج که در مجتمع فرهنگی میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا و اسراییل جنگ مذهبی در منطقه به راه انداخته اند.

وی در ادامه هیچ خطری را بالاتر از جنگ مذهبی ندانست و گفت: آمریکا آتش این جنگ را در منطقه روشن کرده است و در این میان ایران دارای امنیت در منطقه است و دشمنان نمی توانند این امر را تحمل کنند.

یونسی ادامه داد: امنیت و آرامش اقوام در ایران خوشایند برخی ها نیست و تلاش می کنند در میان اقوام مختلف دو دستگی ایجاد کنند.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی افزود: انسجام و وحدت ملی موضوعی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند و نام گذاری امسال توسط ایشان باید از قالب شعار بیرون آید و به شعور، اجرا و عمل برسد.

وی گفت: برخی از دشمنان می خواند وجود اقوام مختلف در ایران را تهدید جلوه کنند ولی همگان می دانند در میان اقوام ایرانی وحدت و همدلی جاری و ساری است و یک فرصت بزرگ محسوب می شود.

یونسی یادآور شد: اگر کسی خواسته یا ناخواسته مردم را به اختلافات دعوت کند در خدمت دشمن است.

مواظب باشیم رقابت ها به اختلاف تبدیل نشود

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید نشاط سیاسی ایجاد کنیم و از هر گونه دعوا و اختلاف بپرهیزیم.

وی با اشاره به رقابت ها در عرصه انتخابات گفت: رقابت باید وجود داشته باشد اگر رقابت نباشد عملا مرگ سیاسی به وجود می آید مواظب باشیم رقابت ها به اختلاف تبدیل نشود.

وی در ادامه افزود: دولت به هیچ وجه نمی خواهد در انتخابات دخالت کند و به مصلحت هم نیست باید انتخاباتی سالم را برگزار کنیم.

یونسی خطاب به استانداران و فرمانداران گفت: شما به عنوان کارگزاران دولت باید زمینه انتخابتی سالم را ایجاد کنید.

این مسئول بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم را هدف دولت خواند و گفت: همه ملت ایران خواهان توافقی عزتمندانه هستند و این ویژگی یک ملت آزاد است.

وی در پایان گفت: امیدواریم در پایان مذاکرات پیروزی نهایی از آن ایران باشد پیروزی و توافق عزتمندانه از همه چیز مهمتر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا