همه آنچه که باید در مورد HTC 11 بدانید

پرچمدار بعدی گوشی‌های تایوانی با نام HTC 11 روانه بازار می‌شود و اگرچه این گوشی هوشمند هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، ولی منابع آگاه خبرهای جدیدی را در مورد آن منتشر کردند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – منبع آگاهی که از فعالیت‌های داخلی شرکت مذکور مطلع است توضیح داد گوشی هوشمند HTC 11 نمایشگر ۵.۵ اینچی را با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل در اختیار گرفته است.

این گوشی هوشمند با تراشه مرکزی Snapdragon 835 اطلاعات را پردازش می‌کند و برای آن پردازنده گرافیکی Adreno 540 هم در نظر گرفته شده است.

در خبرهای جدید گفته شده است که این محصول رم ۸ گیگابایتی دارد و به همین خاطر انجام چند کار سنگین به صورت همزمان در گوشی جدید ممکن است. برای این گوشی هوشمند حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و دوربین اصلی آن لنز دوگانه دارد.

htc-11-1

نوشته های مشابه

هر دو حسگر در دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۱۲ مگاپیکسلی هستند و دوربین سلفی هم با کیفیت ۸ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند. از دیگر امکاناتی که در این گوشی هوشمند پیشرفته به کار رفته است می‌توان به باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری، سیستم Quick Charge 4 برای شارژ سریع باتری، سیستم عامل اندروید ۷.۰ و رابط کاربری Sense 8 UI اشاره کرد.

قرار است این گوشی هوشمند در نیمه‌های سال ۲۰۱۷ میلادی با میانگین قیمت ۶۹۰ دلار وارد بازار شود و احتمالا HTC اوایل سال آینده آن را به صورت رسمی معرفی می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا