ورود محصولات آی لایف به بازار دیجیتال کشور

شب گذشته و در سمیناری که در هتل ارم تهران و با حضور جمعی از خبرنگاران و نمایندگان فروش کالای آی‌تی با حضور مدیران شرکت سازگار ارقام و آی‌لایف برگزار شد، استراتژی‌ها و محصولات جدید این دو شرکت برای حاضران در جلسه تشریح گردید.

موبنا – در ابتدای این مراسم، مهرداد رجبی پور، مدیر عامل سازگار ارقام بر روی صحنه آمد تا به ارایه توضیحاتی کلی در ارتباط با این مراسم بپردازد. وی گفت: امیدوارم آی‌لایف با سری محصولات جدید و همکاری با سازگار ارقام، تولدی دوباره داشته باشد و باعث رشد این شرکت در آینده نزدیک شود.
پس از وی، بهروز اصلاحی،‌ مدیر بخش تبلت و نوت‌بوک سازگار برای سخنرانی آمد و گفت: اینتل و مایکروسافت سرمایه‌گذاری جدیدی را انجام داده‌اند. در طی چند وقت اخیر، شرکت اینتل از بازار تبلت‌های اندرویدی کمی عقب افتاد و برای همین این دو شرکت بر روی تبلت‌ها یا رایانه‌های همراه سرمایه‌گذاری کردند.
من فکر می‌کنم که به‌زودی سایر برندها نیز به این سمت حرکت کرده و طیف جدیدی از این کالاها را خواهیم داشت که اینتل پشت سر آن‌هاست. اینتل تصمیم گرفت تا به همراه مایکروسافت در کنار آی‌لایف قرار بگیرد. البته می‌دانید که این دو شرکت به راحتی با هر برندی کار نمی‌کنند و همین باعث شد تا برند آی‌لایف کمی متمایز شود.
%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%81-2
قطعا با شرایطی که در حال حاضر در صنف ما به‌خاطر هزینه‌های حمل یا افزایش ارز وجود دارد، بایستی با هر بودجه‌ای بتوان تکنولوژی را تهیه کرد و یکی از اهداف اصلی آی‌لایف این است که با هر سطح درآمدی این فناوری را به‌دست آورد. به همین خاطر از طریق آی‌لایف یک بخشی به وجود آمده که با کمک این برند و دو شرکت اینتل و مایکروسافت، نیاز خودشان را تامین کنند.
در حال حاضر زمان طولانی برای حمل وجود دارد که شرایط آن تغییر کرده، قبلا در حدود ۲ هفته طول می‌کشید اما الان ۳۵ روز به درازا می‌کشد، از طرف دیگر تسویه به کمپانی‌ها برای ما تعهداتی را ایجاد می‌کند و همین امر سب می‌شود تا با سرعت بیشتری نیاز به پرداخت داشته باشیم.
سخنران بعدی، مانی رادمنش، مدیر دفتر آی‌لایف در ایران بود. وی گفت: ۵ سال در شرکت سازگار کار کردم و این مراسم برای من نوعی نوستالژی است و این همکاری را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم که یک بیزینس پرسود، پرثمر و مثبتی را داشته باشیم.
%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%81-5
اکثر شما آی‌لایف را می‌شناسید که در حدود ۳.۵ سال فعال است و بسیاری آن را با عنوان یک برند چینی می‌شناسند اما این برند در بازار خاورمیانه با بزرگ‌ترین مارکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین همکاری داشته و نتایج خوبی را به‌دست آورده است. در وهله نخست آی‌لایف خودش را یک برند با درجه دوم اما با کیفیت مطرح کرده است. این حضور ما باعث شد تا طبق اعلام موسسه IDC وارد چرخه بزرگان بشویم و در انتهای سه ماهه چهارم ۲۰۱۶ در حدود ۵۸ هزار تبلت در کشور امارات به فروش برسانیم و در رتبه سوم پس از لنوو و سامسونگ و بالاتر از اپل و ایسوس قرار بگیریم که برای خودمان هم حیرت انگیز است.
در کشوری چون کویت با ۲۰هزار فروش دوم هستیم، در قطر با ۱۵ هزار رتبه سوم را داشته و در عربستان مقام پنجم برای ماست. آی‌لایف وارد بازار نوت‌بوک‌ها هم شده که دستگاه‌هایی با مشخصات پایین هستند که طبق اعلام IDC ما ۱۵هزار لپ‌تاپ در امارات فروختیم که پس از ۵ برند بزرگ دنیا در رتبه ششم قرار گرفتیم. همین آمار رتبه پنجم در کویت و سوم در قطر است.
امیدوار هستیم با کمک دوستان در مجموعه سازگار و سه همکار دیگرمان، این آمارها را روز به روز بهتر کرده و بالاتر ببریم و فروش بیشتری را در ایران داشته باشیم.
%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%81-3
سخنران آخر، فرشید هوشمند، مدیر خدمات پس از فروش سازگار بر روی صحنه آمد تا در ارتباط با پشتیبانی این شرکت صحبت کند. وی گفت: گارانتی سازگار یک پشتیبانی منحصربه‌فرد است زیرا ۲۶ سال است که ما در بازار سابقه داریم و زمانی این کار را استارت زدیم که کسی سابقه خاصی در این زمینه نداشت.
ما در سال ۱۳۶۹ شرکت را تاسیس کردیم و در بحث توزیع محصولات آی‌تی، بزرگ‌ترین مرکز خدمات پس از فروش را در حوزه توزیع داریم و دارای ۶ مرکز فقط در تهران و شهرهایی چون مشهد، شیراز، اصفهان و تبریز هستیم.
در سبد محصولات کالا بیش از ۱۵ برند معتبر وجود دارد که وظیفه خدمات به همه آن‌ها را برعهده داریم و بیش از ۱۲۰ کارشناس در این بخش کار می‌کنند. امروز بحث خدمات پس از فروش پررنگ‌تر شده است و به دنبال یک ماموریت بیشتر نیستیم و آن هم ارایه خدمات با کیفیت به محصولاتی است که از طریق شرکت سازگار ارقام به فروش می‌رسد.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا