هواوی سوپرفون می سازد

ریچارد یو، مدیرعامل کسب و کار لوازم الکترونیک مصرفی هواوی در سومین کنفرانس جهانی اینترنت در چین درباره برنامه هواوی برای توسعه هوش مصنوعی سخنرانی کرد.

موبنا – وی با بیان اینکه چشم انداز سرمایه گذاری هواوی در چهار زمینه Device، ارتباطات، رایانش ابری و چیپست ها خواهد بود گفت: با توسعه در این چهار زمینه هواوی قصد دارد روی گوشی های Superphone مبتنی بر هوش مصنوعی فعالیت کند.
بر اساس این گزارش، یک Superphone ساختار مدیریت اطلاعات جدیدی را ارایه خواهد دارد. در حال حاضر کاربران جریان اطلاعات را از دنیای فیزیکی دریافت می کنند و اطلاعات وارد گوشی می شود و از آنجا در حوزه های دیجیتال به کار گرفته خواهد شد، اما در آینده ضرورت استفاده از گوشی هوشمند دوچندان خواهد شد.
۲
وی با بیان اینکه گوشی های هوشمند بخش جدانشدنی و ضروری برای کاربر خواهد بود گفت: سوپرفون تعامل بالایی با جهان فیزیکی خواهد داشت و تعامل بین گوشی و کاربر کاملا دوطرفه خواهد بود. همچنین با ساختار جدید مدیریت اطلاعات، سوپرفون ها کاملا با چالش انفجار اطلاعات در این عصر سازگار خواهند بود.
ریچارد یو همچنین درباره فناوری خلاقانه هواوی در زمینه ماشین یادگیری که در گوشی Huawei Mate 9 به کار رفته صحبت کرد و گفت این فناوری با توجه به نیاز جهانی صنعت موبایل طراحی شده است.
گفتنی است در این کنفرانس ۱۶۰۰ نخبه اینترنت از ۱۱۰ کشور گردهم آمدند و درباره آخرین ترندهای صنعت سخنرانی کردند. در این کنفرانس همچنین جک ما، موسس گروه علی بابا، رابین لی موسس بایدو، پونی ما مدیرعامل Tencent، درک آبرله، مدیرعامل کوالکام و دیگر چهره های سیاسی و تجاری چین حضور داشتند.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا