سامسونگ ۲۰۱۷ گوشی خم‌شدنی عرضه می‌کند؟

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده، سامسونگ هم‌اکنون در حال کار کردن روی نمونه اولیه گوشی هوشمندی است که نمایشگر آن به راحتی خم می‌شود و پیش‌بینی شده است مدل نهایی آنها سال ۲۰۱۷ به صورت عمومی وارد بازار می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – پیش‌بینی می‌شود این دستگاه دو نمایشگر داشته باشد احتمالا در ماه ژانویه طی نمایشگاه CES یا در ماه فوریه طی نمایشگاه MWC در معرض دید عموم قرار گیرد.

گوشی منعطف و خم‌شدنی سامسونگ به گونه‌ای ساخته شده است که پس از باز شدن می‌تواند به یک تبلت تبدیل شود و سامسونگ رویای ساخت آن را مدت‌هاست که در سر می‌پروراند. لازم به ذکر است چندی پیش لنوو برای نخستین بار یک گوشی هوشمند را به نمایش گذاشت که نمایشگر آن امکان خم شدن را داشت. با این وجود سامسونگ برای نخستین بار نمونه عملی چنین دستگاهی را وارد بازار می‌کند.

foldabale-4

گوشی خم‌شدنی سامسونگ با دو نمایشگر مجزا از وسط تا می‌شود به کاربر امکان می‌دهد در سه حالت مختلف از این دستگاه استفاده کند. در یک هر دو نمایشگر پشت به پشت قرار می‌گیرند و بنابراین کاربر در قسمت رو و پشت دستگاه دو نمایشگر مجزا دارد.

foldabale-2

در حالت دوم دو نمایشگر رو هم قرار می‌گیرند و دستگاه مانند یک کتاب از دو طرف بسته می‌شود تا احتمال بروز هرگونه آسیب به نمایشگر گوشی از بین برود.

foldabale-3

حالت سوم به گونه‌ای طراحی شده است که هر دو نمایشگر در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و همراه با هم یک نمایشگر بزرگ را می‌سازند تا کاربر بتواند از این دستگاه در قالب یک تبلت استفاده کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا