شکل ظاهری Galaxy S8 لو رفت (+عکس)

امسال یکی از بیشترین شایعات در مورد گوشی هوشمند Galaxy S8 سامسونگ منتشر شد و به دنبال آتش‌سوزی‌های مکرر Note 7، شرکت کره‌ای تصمیم گرفت فرآیند تولید پرچمدار بعدی خود را اندکی سریع‌تر پیش ببرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – یکی از تفاوت‌های که گوشی هوشمند Galaxy S8 نسبت به مدل کنونی دارد این است که اسکنر مخصوص اثر انگشت زیر نمایشگر مخفی می‌شود و به همین خاطر درصد بیشتری از صفحه اصلی به نمایشگر اختصاص میابد.

از دیگر خبرهای منتشر شده در این زمینه این است که پرچمدار بعدی گوشی‌های سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده است که نمایشگر تا لبه بدنه آن امتداد یافته است و به همین خاطر کاربران صفحه جامع‌تر و کاربردی‌تری در اختیار دارند.

galaxy-s8-3

در آخرین خبرها «ونیامین گسکین» یکی از مشهورترین طراحان فناوری در جهان اخبار کامل‌تری را در مورد شکل ظاهری Galaxy S8 منتشر کرد.

او می‌گوید مدل کنونی Galaxy S8 که از نزدیک مشاهده کرده شباهت زیادی به مدل نهایی دارد که در سال ۲۰۱۷ میلادی وارد بازار می‌شود و به همین خاطر کاربران می‌توانند Galaxy S8 را با این شکل و شمایل در اختیار بگیرند.

galaxy-s8-2

او یک تصویر روی شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشت و توضیح داد که یک مدل از Galaxy S8 با نمایشگری به دست کاربران می‌رسد که تا لبه بدنه امتداد یافته است و مدل دیگر آن هم نمایشگر خمیده دارد. این گوشی هوشمند ورودی ۳.۵ میلیمتری هدفون ندارد و سامسونگ در این زمینه از اپل و موتورولا پیروی کرده است.

سامسونگ در این محصول همه تلاش خود را کرده است تا سطح بیشتری از صفحه رویی گوشی را به نمایشگر اختصاص دهد و به همین خاطر کلید اصلی Home از روی دستگاه حذف شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا