بیشترین عکس‌های روی Flickr مبتنی بر دوربین آیفون

مرکز Flickr که یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تصویری اینترنتی در جهان محسوب می‌شود، وضعیت خود در سال ۲۰۱۶ میلادی را بررسی کرد و متوجه شد بیشترین تعداد عکسی که طی یک سال گذشته روی آن به اشتراک گذاشته شده، با دوربین دیجیتالی مدل‌های مختلف گوشی هوشمند آیفون تهیه شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این شرکت بر اساس آخرین بررسی‌های خود توضیح داد ۴۷ درصد عکس‌هایی که روی پلتفرم مذکور منتشر شده‌ند با گوشی هوشمند آیفون گرفته شده است. همچنین مشخص شد ۲۴ درصد کاربران از دوربین دیجیتالی Canon استفاده کردند و ۱۸ درصد هم با ی مدل از دوربین‌های Nikon عکاسی کردند.

در مجموع از هر ۱۰ عکس برتر در این سایت اینترنتی هشت عکس با یکی از مدل‌های آیفون گرفته شده بود و در این میان آیفون ۶، آیفون ۵s و آیفون ۶s به‌ترتیب بیشترین محبوبیت را برای کاربران Flickr داشتند.

flickr-2

تنها دستگاه‌های غیراپلی که در لیست ده ابزار برتر قرار داشتند شامل دو دوربین دیجیتالی Canon 5D Mark III و ۵D Mark II می‌شد.

این شرکت همچنین توضیح داد ۴۸ درصد عکس‌هایی که طی سال ۲۰۱۶ میلادی روی سایت Flickr قرار گرفتند، با گوشی هوشمند منتشر شدند. این رقم برای سال گذشته ۳۹ درصد گزارش شده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا