با Dtchss علاوه بر شارژ گوشی خود، میزی مرتب داشته باشید! (+عکس)

با پیشرفت تکنولوژی شمار دستگاه های الکترونیکی که هر فرد استفاده می کند نیز رو به افزایش است. برای مثال ممکن است علاوه بر گوشی همراه خود از تبلت، لپ تاپ و یا دستگاه ها پخش موسیقی هم استفاده کنید.

موبنا، رکسانا دانیالی – برای آن که بتوان به نحوی موثر کابل های مختلف شارژ این دستگاه ها و وسایل متفاوت را منظم کرد و میز کار خود را از شلوغی نجات داد، گجتی دست ساز معرفی خواهیم کرد که از قابلیت شارژ گوشی همراه نیز برخوردار است.
Dtchss یک نظم دهنده دست ساز و چوبی است که از بخشی اضافه تحت عنوان پایه شارژ نیز بهره می برد. در عین حال که میز کاری تمیز و مرتب خواهید داشت، می توانید گوشی همراه خود را هم شارژ کنید. این ابراز کاربردی دست ساز که در یک استودیوی شخصی در اوکراین ساخته می شود، ابعادی معادل ۱۰.۸ x 5.6 x 1.8 اینچ دارد. فضای داخلی آن نیز عمقی ۱۰ اینچی و ضخامتی ۰.۵ اینچی در اختیار دارد.
از نظر طراحی ظاهری، کاملا مدرن و ساده است. استفاده از چوب طبیعی نیز یک مزیت بزرگ برای Dtchss به شمار می رود. سطح چوب با استفاده از روغن های طبیعی و موم پوشش داده شده است در نتیجه مشکلی از جهت دوام و مقاومت نخواهد داشت. خانه های کوچک برای قرار گیری وسایلی تعبیه شده اند که خطر گم شدن آن ها از بقیه بیشتر است. دو شیار سفارشی نیز به عنوان پایه شارژ عمل می کنند و گوشی را حین شارژ، ایستاده نگه می دارند.
Dtchss 62 دلار قیمت دارد.

۳

۲

۱

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا