تصویر رندر گوشی مفهومی هواوی با چهار لبه خمیده و تاریخ عرضه آن فاش شد

هواوی به زودی گوشی مفهومی جدیدی را از برند آنر معرفی می‌کند. این گوشی با نام Honor Magic احتمالا حاشیه‌های بسیار کم و چهار لبه‌ی خمیده دارد.

موبنا – هواوی ماه گذشته پرچمدار جدید خود با نام میت ۹ را معرفی کرده است اما این شرکت چینی با توجه به موقعیت جهانی خود، سعی دارد مدام قدم‌های رو به جلو برداشته و خود را مطرح‌تر کند. در این راستا به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد گوشی جدید مفهومی را تحت برند آنر عرضه کند. این موضوع را انتشار تیزری از سوی هواوی تایید کرده و البته تاریخ عرضه‌ی گوشی مفهومی تحت برند آنر با نام آنر مجیک نیز فاش شده و این گوشی روز ۲۶ آذر ماه عرضه می‌شود.

با توجه به تیزری که توسط هواوی منتشر شده احتمالا شاهد گوشی با چهار لبه‌ی خمیده خواهیم بود که البته در گذشته نیز شاهد فاش شدن رندرهایی از این گوشی بودیم. در گذشته هواوی میت ۹ پرو با لبه‌های خمیده در دو سمت گوشی معرفی شده بود و گوشی جدید آنر ظاهرا ۴ لبه‌ی خمیده خواهد داشت.

علاوه بر نوآوری‌های جدید در طراحی، باتری این گوشی از فناوری جدید با کمک گرافن استفاده خواهد کرد که باعث می‌شود شارژ شدن آن سرعت بسیار بالایی داشته باشد. همچنین گفته می‌شود این گوشی هیچ‌گونه دکمه‌ی فیزیکی یا سنسور دوربین نخواهد داشت. در کنار گوشی دستگاهی مجزا نیز عرضه می‌شود که می‌توان از طریق پورت‌های آن به گوشی متصل شد.

همانطور که در تیزر نیز مشاهده می‌کنید این گوشی روز ۲۶ آذر وارد بازار می‌شود پس احتمالا برای معرفی آن نیاز به انتظاری طولانی مدت نیست.
wcnqkwv1

 منبع: رومیت 

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا