LG G6 ضدآب با شارژر بی‌سیم عرضه می‌شود

پرچمدار بعدی شرکت ال‌جی G6 نام دارد و شرکت کره‌ای از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های دقیق برای طراحی و تولید آن انجام داده است تا تجربه تلخ گوشی هوشمند G5 تکرار نشود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس گزارشی که امروز در یکی از روزنامه‌های کره‌ای منتشر شد، گوشی هوشمند LG G6 ضدآب است و کاربران می‌تواند در مورد این مسئله اطمینان کامل داشته باشند.

شرکت ال‌جی به این نتیجه رسیده است که در کشورهای آسیایی به‌خصوص ژاپن تمایل زیادی برای خرید گوشی‌های ضدآب وجود دارد. زیرا در این کشورها رطوب هوا بالا است و باران زیاد می‌بارد.

ال‌جی تصمیم گرفته است در این مدل طراحی پازلی را کنار بگذارد و به نظر میرسد این همان روندی باشد که شرکت لنوو/موتورولا هم دنبال می‌کند. شرکت ال‌جی تصمیم دارد فناوری‌های پیشرفته‌تر و گران‌تر را برای ضدآب کردن گوشی به کار برد و در حالی که شرکت ۳M سیستم ضدآب گوشی‌های سامسونگ را تولید می‌کند، سه شرکت هیتاچی، هنکل و ۳M با یکدیگر رقابت گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند تا قرارداد مربوط به تولید این فناوری را با ال‌جی به امضا برسانند.

lg-g6-2

علاوه بر این گفته شده است که پرچمدار بعدی ال‌جی سرویس پرداخت موبایلی LG Pay را هم در خود جا داده است و شرکت سازنده برای آن شارژر بی‌سیم در نظر گرفته است.

پیش‌بینی می‌شود گوشی هوشمند LG G6 در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۷ در جریان برگزاری کنگره جهانی تلفن همراه در بارسلونای اسپانیا برای نخستین بار به جهانیان معرفی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا