سامسونگ برای حل خریداران ناراضی Galaxy Note 7 یک مرکز قضایی خرید

این طور که خبرهای جدید نشان می‌دهد، تبعات ناشی از آتش‌سوزی باتری‌های Galaxy Note 7 سامسونگ فراتر از آن چیزی است که تا امروز تصور می‌شد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ یک شرکت ارایه‌دهنده خدمات قضایی را با نام Lee & Ko خریداری کرده است تا بتواند به کمک آن به پرونده قضایی که توسط ۲۴۰۰ مشتری کره‌ای تشکیل شده است پاسخ دهد. بر اساس این پرونده‌ها گفته شده است که سامسونگ می‌بایست به هر یک از این کاربران ۵۰۰ هزار وُن (۴۲۶ دلار) به خاطر زمان و هزینه‌ای که برای تعویض گوشی صرف شده است، جریمه پرداخت کند. این جریمه همچنین ضربه روحی وارد شده به هر یک از کاربران پس از خرید یک دستگاه گوشی هوشمند نو را هم شامل می‌شود.

سامسونگ همچنین ۵ پرونده قضایی دیگر پیش‌ روی خود می‌بیند که در آن مشتریان به خاطر آسیب‌های فیزیکی که دیده‌اند، از شرکت کره‌ای شکایت کرده‌اند. از جمله این آسیب‌های فیزیکی می‌توان به سوختگی بدن و مشکلات تنفسی اشاره کرد که این اتفاقات در نتیجه انفجار باتری Note 7 صورت گرفته است.

samsung-galaxy-note-7-1

در مجموع سامسونگ مجبور است برای این دستگاه از پرونده‌های قضایی ۴۲ میلیون وُن جریمه معادل ۳۵۸۰۰ دلار بپردازد.

سامسونگ ادعا می‌کند در مقابل مشتریان ناراضی همه وظایف خود را به خوبی انجام داده است و هم اکنون با خرید این مرکز قضایی سعی دارد ادعای خود را ثابت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا