سال آینده منتظر گوشی OnePlus 5 باشید

تنها چند هفته از عرضه آخرین محصول شرکت چینی OnePlus موسوم به ۳T می‌گذرد و این محصول توانسته است خود را به عنوان پرچمدار بعدی به جای OnePlus 3 معرفی کند. با این وجود منابع آگاه از هم‌اکنون اطلاعات OnePlus 5 را منتشر کردند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این طور که منابع آگاه می‌گویند، سال ۲۰۱۷ میلادی قرار است گوشی هوشمند OnePlus 5 روانه بازار شود و از روی شماره‌گذاری این محصول به نظر می‌رسد از هم‌اکنون تا زمان عرضه آن دو مدل باقی مانده است.

با این وجود به نظر می‌رسد شرکت چینی قصد دارد مدل OnePlus 4 را معرفی نکند و محصول بعدی این شرکت با نام OnePlus 5 عرضه شود. بر اساس سنت‌های چینی ۴ عدد خوش‌شانسی نیست و شرکت مذکور هم به همین خاطر قصد ندارد گوشی جدید خود را با نام ۴ معرفی کند.

oneplus-5-1

بدنه گوشی هوشمند OnePlus 5 از جنس سرامیک ساخته شده است و به همین خاطر زیبایی منحصر به‌فرد دارد. این گوشی هوشمند در فصل دوم سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه می‌شود و برای آن نمایشگر ۵.۵ اینچی Quad HD AMOLED در نظر گرفته شده است.

از مهم‌ترین مشخصاتی که در این گوشی به کار رفته است می‌توان به تراشه Snapdragon 835، و رم ۶ گیگابایتی اشاره کرد.

هنوز اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است و این وجود منابع آگاه می‌گویند این گوشی هوشمند پرقدرت هم قیمت ارزان دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا