عرضه نخستین گوشی کداک با دوربین ۲۱ مگاپیکسلی همین هفته (+عکس)

شرکت کداک (Kodak) از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین‌های دیجیتالی و لوازم وابسته در جهان محسوب می‌شود و هم‌اکنون قصد دارد در بازار گوشی‌های هوشمند هم فعالیت کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت کداک تصمیم دارد گوشی هوشمند جدید خود را با نام Kodak Ektra روانه بازار کند و نام مذکور به یکی از بنیانگذاران کداک برمی‌گردد که در اواسل قرن بیستم این شرکت را تاسیس کرد.

kodak-ektra-1

گوشی هوشمند Ektra از جمله دستگاه‌های موبایلی محسوب می‌شود که در آن تاکید ویژه بر دوربین دیجیتالی شده است و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، کداک این محصول را طی هفته جاری در تاریخ ۹ دسامبر به صورت رسمی معرفی می‌کند.

kodak-ektra-4

آلمان نخستین کشوری است که این گوشی را در اختیار کاربران می‌گذارد و قیمت آن برای اروپا ۴۹۹ یورو اعلام شده است. این گوشی هوشمند حسگر ۲۱ مگاپیکسلی را قابلیت PDAF، OIS، f2.0 و فلش دوگانه در خود جا داده است و برای کاربران امکان تصویربرداری با کیفیت ۴ هزار پیکسل را فراهم می‌کند.

kodak-ektra-5

دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۱۳ مگاپیکسلی است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۳ گیگابایتی،‌باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری، ورودی USB Type-C، و سیستم عامل اندروید مارشمالو اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا