عرضه ارزان‌ترین گوشی مجهز به قوی‌ترین تراشه جهان: ۳۹۰ دلار

در بازار رقابتی امروزی به محض آنکه یک شرکت تصمیم به تولید گوشی هوشمند جدید می‌گیرد، منابع آگاه اخبار و اطلاعات مربوط به آن را منتشر می‌کنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت چینی لنوو گوشی هوشمند جدیدی را با نام ZUK Edge در دست تولید دارد که از مدت‌ها قبل شایعات مربوط به آن منتشر شد و هم‌اکنون اخبار دقیق‌تر و کامل‌تری در این زمینه به دست رسیده است.

این گوشی هوشمند به قوی‌ترین تراشه موجود در بازار جهانی موسوم به Snapdragon 821 مجهز شده است و نسبت به رقبای خود ارزان‌ترین قیمت را دارد.

zte-zuk-edge-2

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که برای گوشی هوشمند ZUK Edge پیش‌بینی می‌شود، این است که برای آن نمایشگر بدون لبه ساخته می‌شود و از این نظر می‌توان آن را مشابه Mi Mix شائومی دانست. تصاویر منتشر شده این مسئله را طراحی می‌کند که نمایشگر این گوشی هوشمند تا لبه‌های بدنه امتداد یافته است.

گوشی هوشمند ZUK Edge با تراشه Snapdragon 821، رم ۶ گیگابایتی، و حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و برای آن قیمت ۲۶۹۹ یوان چین معادل ۳۹۰ دلار آمریکا در نظر گرفته شده است. این ارزان‌ترین گوشی هوشمند جهان مجهز به قوی‌ترین تراشه محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا