به این زودی‌ها منتظر ساعت هوشمند موتورولا نباشید

این طور که به نظر می‌رسد، موتورولا علاقه‌ای به ادامه حضور در بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی نارد و دستکم برای آینده نزدیک هیچ ساعت هوشمندی طراحی نکرده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – موتورولا که پیش‌تر گفته بود برای سال ۲۰۱۶ میلادی مدل بعدی ساعت هوشمند Moto 360 را عرضه نمی‌کند، امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این شرکت در حال حاضر روی هیچ ساعت هوشمندی کار نمی‌کند و بنابراین بر خلاف شایعات منتشر شده، در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی منتظر عرضه محصول جدید مبتنی بر سیستم عامل Android Wear 2.0 نباشید.

موتورولا این هفته در شهر شیکاگو یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد و «شکیل بارکات»  مدیر توسعه جهانی محصولات آن توضیح داد شرکت چینی لنوو که موتورولا یکی از زیرمجموعه‌های آن محسوب می‌شود، اعتقادی به فعالیت در بازار فناوری‌های پوشیدنی ندارد و در آینده نزدیک محصول جدید عرضه نمی‌کند.

motorola-smartwatch-2

لازم به ذکر است Moto 360 یکی از بهترین ساعت‌های مچی هوشمند بود که مبتنی بر سیستم عامل Android Wear روانه بازار شد و به واسطه قابلیت‌های کاربردی و نمایشگر دایره‌ای خود توانست توجه همه کاربران را جلب کند.

این ساعت هوشمند که بسیار زیبا طراحی شده بود، باتری پرقدرتی داشت و امکانات داخلی آن از مدل اولیه ساعت هوشمند اپل بسیار بهتر و کارآمدتر بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا