فروش دوربین ۳۶۰ درجه ال‌جی با تخفیف ۵۰ درصدی

شرکت ال‌جی این روزها تلاش فراوان می‌کند تا محبوبیت بیشتری را نزد کاربران جهانی جلب کند و این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که از فصل دوم سال ۲۰۱۵ به بعد، این شرکت با ضرر مالی مواجه بوده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – یکی از لوازم جانبی که برای گوشی هوشمند LG G5 روانه بازار شد دوربین دیجیتالی LG 360 CAM بود. البته این ابزار جانبی به صورت کاربردی با دیگر دستگاه‌های الکترونیکی هم سازگاری داشت و هرگز در بازار جهانی به محبوبیت زیادی نرسید.

دوربین دیجیتالی ۳۶۰ CAM به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند تصاویر محیط پیرامون را با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۲۸۰ پیکسل ذخیره کند و البته برای آن لنز ۲۰۶ درجه‌ای با قابلیت پشتیبانی از سیستم صوتی محیطی ۵.۱ کانال در نظر گرفته شه است.

lg-360-cam-2

این دوربین دیجیتالی ۱۹۰۰ دلار قیمت دارد که کاربران با در اختیار گرفتن آن می‌توانند تفاوت تصویربرداری را با دوربین‌های معمولی مشاهده کنند.

به هر حال، ال‌جی تصمیم دارد توجه کاربران جهانی را به دوربین مذکور افزایش دهد و در همین راستا یک طرح ویژه برای فروش این دوربین با ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر کاربران جهانی می‌توانند این دوربین را هم‌اکنون به قیمت ۱۰۰ دلار بخرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا