پنجمین نسخه بتای iOS 10.2 عرضه شد

شرکت اپل پنجمین ویرایش بتا از آخرین نسخه سیستم عامل موبایلی خود را با نام iOS 10.2 Beta 5 را برای مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار و کاربرانی که در طرح دریافت نسخه‌های بتای این سیستم عامل مشترک شدند ارسال کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این ویرایش تغییرات محدود لحاظ شد و کارشناسان اعلام کردند Beta 5 شباهت زیادی به نسخه نهایی iOS 10.2 دارد که اپل در آینده نزدیک به صورت عمومی عرضه می‌کند.

در نسخه جدید شرکت اپل تصاویر بیشتری را برای پس‌زمینه صفحه اصلی منتشر کرده است و همچنین ۷۲ شکلک دیگر هم برای پیام‌رسانی بهتر بین کاربران ارایه شده است. مهم‌ترین قابلیتی که برای این نسخه در نظر گرفته شده این است که کاربران می‌توانند سرویس‌های تلویزیونی کابلی و ماهواره‌ای خود را یکبار برای دستگاه تعریف کنند تا بعد از آن بتوانند از طریق اپلیکیشن‌های مربوطه، برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود را روی گوشی هم در اختیار داشته باشند.

ios-10-1

علاوه بر این، همچنین گفته شده است که اپلیکیشن Messages بخش جدیدی را در اختیار می‌گیرد که می‌تواند تاریخ تولد اطرافیان را یادآوری کند و البته اپلیکیشن Videos نیز صاحب ویجت می‌شود.

نوشته های مشابه

این به‌روزرسانی تنها چهار روز پس از آنکه اپل iOS 10.2 Beta 4 را عرضه کرده بود در اختیار مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار قرار گرفت. فایلی که شرکت اپل امروز عرضه کرد ۱.۹۵ گیگابایت حجم داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا