برای تعویض باتری آیفون ۶s شماره سریال گوشی خود را چک کنید

از مدتی قبل اخبار فراوان در مورد مشکل بزرگ باتری گوشی هوشمند آیفون ۶s منتشر شد و صاحبان این دستگاه روی شبکه‌های اجتماعی انتقادات گسترده خود را انعکاس دادند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت اپل در یک بیانیه رسمی اعلام کرد فقط آن دسته از گوشی‌های آیفون ۶s که بین تاریخ سپتامبر تا اکتبر ۲۰۱۵ تولید شدند این مشکل را دارند. بر همین اساس شرکت اپل طرح تعویض رایگان باتری این گوشی‌ها را آغاز کرد و توضیح داد آن دسته از صاحبان آیفون ۶s که مشکل مذکور را دارند و شماره سریال دستگاه آنها در همین گروه قرار می‌گیرد، می‌توانند باتری را عوض کنند.

این مشکل زمانی پیش می‌آید که ۳۰ درصد از ظرفیت باتری باقی مانده است. در این شرایط گوشی به صورت خودکار خاموش می‌شود و زمانی که دوباره آن را به شارژر متصل می‌کنید تا روشن شود، همچنان ۳۰ درصد باتری باقیمانده را نشان می‌دهد.

iphone-6s-battery-problem-2

سایت اینترنتی اپل یک بخش ویژه برای چک کردن شماره سریال گوشی‌های آیفون ۶s را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا این مشکل را بررسی کنند.

اپل با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه توضیح داد: «باتری آیفون به گونه‌ای طراحی شده است تا فقط در شرایط ویژه به صورت خودکار خاموش شود که از جمله آن می‌توان به هوای بسیار سرد اشاره کرد. ما در حال بررسی هستیم تا دیگر عواملی که باعث می‌شود گوشی به صورت غیرمنتظره خاموش شود را بررسی کنیم».

دکمه بازگشت به بالا