پاسخگویی بیش از ۲۹۷ پیشخوان در شعبه مجازی بانک شهر

رئیس شعبه مجازی بانک شهر با اعلام اینکه این شعبه فعالیتش را از ابتدای سال گذشته آغاز کرده است گفت: شعبه مجازی مدیریت و پاسخگویی بیش از ۲۹۷ پیشخوان را بر عهده دارد که در این میان ۸۰ پیشخوان مجهز به دستگاه خودبانک هستند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، امیر ایمان عینی با بیان اینکه شعبه مجازی به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام سال اعم از تعطیلات رسمی و غیره در سه شیفت فعالیت دارد، تصریح کرد: شعبه مجازی از آغاز فعالیت با چالش های فراوانی روبرو بود به طوری که در آغاز مسیر به علت اینکه مشتریان اعتماد چندانی به سیستم های جدید بانکداری الکترونیک بانک شهر نداشتند، روند جذب مشتریان با مشکلات همراه بود.
وی ادامه داد: به منظور جذب هرچه بیشتر مشتریان، تلاش کردیم روند آموزش تقویت شود. از همین رو راهبرهای بسیار پُرانگیزه که در پیشخوان ها مستقر بودند، با علاقه فراوان برای تمامی کسانی که برای استفاده از خودپرداز به پیشخوان می آمدند، کارایی خودبانک و خود دریافت را توضیح داده و آنان را متقاعد می ساختند تا یک افتتاح حساب در پیشخوان داشته باشند.
ایمان عینی با یادآوری اینکه در روز های اولیه افتتاح حساب در شعبه مجازی تقریبا به صورت سنتی و بسیار اندک انجام می شد، اما امروز افتتاح حساب به صورت الکترونیک و با سرعت انجام می شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملیات های مختلف بانکی اعم از افتتاح حساب، صدور کارت المثنی، صدور رمز مجدد، چاپ صورت حساب، صدور تمکن مالی، صدور ضمانت نامه، انتقال وجه، ساتنا، پایا و دریافت اقساط در شعبه مجازی بانک شهر انجام می شود.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا