برای نخستین بار با گوشی Galaxy C7 Pro سامسونگ آشنا شوید

منابع آگاه امروز برای نخستین بار اعلام کردند گوشی هوشمند Galaxy C7 Pro سامسونگ در اختیار مرکز استانداردازی AnTuTu قرار گرفته است و در خبرهای مجزا گفته شد به صورت همزمان این گوشی برای مرکز Geekbench هم عرضه شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – هم‌اکنون در آخرین خبرها گفته شد که مرکز GFXBench هم این گوشی هوشمند را برای انجام آخرین آزمایش‌ها در اختیار گرفته است و سایت اینترنتی این مرکز مشخصات گوشی را منتشر کرده است.

همان طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، این گوشی هوشمند نمایشگر بزرگ ۵.۷ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند تراشه میان‌رده Snapdragon 626 را با هشت هسته ۲.۲ گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 506 شامل می‌شود.

samsung-galaxy-c7-pro-2

گوشی هوشمند جدید سامسونگ دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ اشاره کرد.

منابع آگاه می‌گویند Galaxy C7 Pro به همراه گوشی هوشمند دیگری که با نام Galaxy C5 Pro شناخته می‌شود، ماه آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا