پرینتر قابل حمل با سیستم اتصال به گوشی (+عکس)

امروزه طرفداران عکاسی مخصوصا با استفاده از دوربین گوشی های هوشمند افزایش چشم گیری داشته است. چرا که نه تنها به راحتی می توان لحظات خوب را ثبت کرد، بلکه روز به روز نیز کیفیت این دوربین ها در حال بهبود است.

موبنا، رکسانا دانیالی – اما وجود ابزاری که بتوان به کمک آن عکس های دوربین گوشی های هوشمند را درجا پرینت گرفت، نعمتی بزرگ محسوب می شود. در ادامه گجتی با این کارایی را معرفی خواهیم کرد.
این پرینتر از قابلیت اتصال راحت به گوشی همراه برخوردار بوده و ۲-۱/۲ x 6-1/2 x 10-1/2اینچ ابعاد، ۲ پوند وزن دارد. طراحی پرینتر جمع و جور است و می توانید آن را همراه خود هر جایی که می روید حمل کنید. این دستگاه به خوبی گوشی های آی او اس، آیپد و آی پاد با نسخه ۶.۰ به بالا و گوشی های اندرویدی با نسخه ۴.۰ به بالا را پشتیبانی می کند. عکس های چاپ شده نه تنها ضد آب هستند بلکه ضد اثر انگشت و مقاوم به کم رنگ شدن نیز خواهند بود.
دستگاه یک پورت یو اس بی نیز دارد که می تواند کارت های حافظه و فلش های مختلف را بخواند. علاوه بر این ها بخشی مخصوص لایتنینگ هم وجود دارد که می تواند همانند یک استند شارژ برای آیفون و یا آی پاد شما عمل کند. ظرفیت دستگاه ۴۰ ورق کاغذ است.
این پرینتر قابل حمل ۱۴۹.۹۵ دلار قیمت دارد.
۱

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا