iOS 10.1.1 باتری گوشی را می‌خورد

هر سیستم عاملی که به‌روزرسانی جدید می‌گیرد حفره‌های نرم‌افزاری و اختلالاتی را به همراه دارد و iOS اپل هم از این اتفاق مستثنی نیست.

موبنا، رضا خواجه‌وند – طی هفته‌های اخیر تعداد زیادی از کاربران جهانی اعلام کردند از زمانی که سیستم عامل iOS 10.1.1 را روی آیفون خود نصب کرده‌اند باتری گوشی آنها زودتر از قبل تمام می‌شود.

در برخی موارد حتی این مشکل گزارش شده است زمانی که باتری آیفون‌های مجهز به iOS 10.1.1 به ۳۰ درصد می‌رسد، گوشی به صورت خودکار خاموش می‌شود و تا به شارژر متصل نشود مجددا روشن نمی‌شود. البته زمانی که گوشی روشن می‌شود مجدد شارژ ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

برخی کاربران همچنین اعلام کردند در طول یک شب بیش از ۸۰ درصد باتری آیفون آنها خالی شده است و البته، از زمانی که iOS 10.1.1 روی گوشی نصب شده این مشکل پیش آمده است.

ios-10

صاحبان گوشی هوشمند آیفون این روزها روی شبکه‌های اجتماعی مختلف در این زمینه شکایت کرده‌اند و از اپل خواسته‌اند مشکل مذکور را در سیستم عامل iOS 10.2 برطرف کند.

شرکت اپل هنوز هیچ خبری در این زمینه منتشر نکرده است. ولی تاکنون سه نسخه بتا از سیستم عامل iOS 10.2 در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک این نسخه از آخرین ویرایش سیستم عامل موبایلی اپل به صورت عمومی عرضه شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا