صف طولانی کاربران بریتانیایی برای خرید OnePlus 3T + عکس

گوشی هوشمند OnePlus 3T آخرین محصول ساخته شده در شرکت چینی محسوب می‌شود که از امروز فروش آن به صورت اینترنتی برای کاربران بریتانیایی آغاز شد و به صورت همزمان اپراتور O2 نیز آن را در فروشگاه‌های خود عرضه کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – عرضه این گوشی هوشمند باعث شد جلوی در تمام فروشگاه‌های شرکت مخابراتی O2 صف طولانی تشکیل شود تا کاربران بتوانند این گوشی هوشمند پیشرفته، پرقدرت و ارزان را خریداری کنند.

شرکت OnePlus در بین تولیدکنندگان بزرگ تلفن همراه نام چندان شناخته‌ شده‌ای محسوب نمی‌شود. ولی به واسطه گوشی‌های قوی، ارزان و زیبای خود توانسته است توجه کاربران جهانی را جلب کند.

oneplus-3t-2

این طور که گفته می‌شود، امروز جلو در هر یک از فروشگاه‌های اصلی شرکت مخابراتی O2 در انگلستان بیش از ۱۰۰ نفر ایستاده بودند که این اتفاق رسانه‌های خبری را به یاد عرضه آیفون جدید و صف کشیدن مردم برای خرید آن انداخت.

گوشی چینی OnePlus 3T نمایشگر لمسی ۵.۵ ایچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را در خود جا داده است و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۲۱۶۰ پیکسل ذخیره کند. برای این گوشی هوشمند رم ۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و باتری لیتیوم-یونی آن ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

دکمه بازگشت به بالا