قوی‌ترین گوشی ویندوزی جهان ۳۰ درصد ارزان شد

این روزها که به بهانه «جمعه سیاه» همه محصولات با تخفیف فروخته می‌شوند، شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کنید تا از این طریق فروشگاه‌های اینترنتی کالاهای ارزان شده را در خریداری کنید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در حال حاضر قوی‌ترین گوشی هوشمند ویندوزی جهان Elite x3 نام دارد که شرکت اچ‌پی آن را تولید می‌کند. فروشگاه زنجیره‌ای مایکروسافت در سراسر جهان که با نام Microsoft Store شناخته می‌شود تصمیم گرفته است برای مدت محدود این گوشی هوشمند را ارزان کند و البته سایت اینترنتی فروشگاه هم آن را با تخفیف می‌فروشد.

کاربران جهانی از هم‌اکنون می‌توانند این گوشی هوشمند را به همراه قاب تبدیل شدن دستگاه به نوت‌بوک، قاب اتصال رومیزی، قاب محافظ، و محافظ نمایشگر به قیمت ۱۰۰۰ دلار خریداری کنند.

اگر قرار بود گوشی هوشمند مذکور را با این تجهیزات جانبی خریداری کنید، می‌بایست در کنار قیمت مذکور ۴۶۲ دلار دیگر هم می‌پرداختید.

hp-elite-x3-1

البته، از آنجایی که این گوشی هوشمند ویندوزی نتوانسته است توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند مایکروسافت ترجیح می‌دهد آن را ارزان‌تر بفروشد. سستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی مایکروسافت که محبوبیت چندانی در بازار جهانی ندارد، با این تخفیف می‌تواند اندکی محبوب‌تر شود.

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد از سال آینده برند Lumia را برای همیشه کنار بگذارد و بر اساس شایعات منتشر شده، برند جدید Surface Phone را جایگزین آن کند تا بتواند در بازار سخت‌افزار و نرم‌افزار دستگاه‌های موبایلی محبوبیت کسب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا