رقیب چینی iPad Mini بیست درصد ارزان شد

از زمانی که رایانه لوحی MediaPad M3 هوواوی وارد بازار شد مدت زیادی می‌گذرد. ولی این روزها افراد بیشتری تمایل به خرید این تبلت اندرویدی دارند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – از این رایانه لوحی چینی به عنوان مهم‌ترین رقیب سری تبلت‌های iPad Mini اپل یاد می‌شود و زمانی که این محصول وارد بازار شد، با قیمت پایین و امکانات بالای خود توانست روی فروش iPad Mini تاثیر بگذارد.

به هر حال، MediaPad M3 هم‌اکنون در فروشگاه اینترنتی آمازون ۲۰ درصد ارزان شده است و اگر قصد خرید یک رایانه لوحی مناسب را دارید بهترین زمان آن فرا رسیده است.

قیمت تبلت چینی MediaPad M3 در فروشگاه آمازون ۲۳۹ دلار است که نسبت به قیمت قبلی می‌توان آن را ۶۰ دلار ارزان‌تر خریداری کرد. به عبارت دیگر می‌توان گفت این دستگاه هم اکنون ۲۰ درصد ارزان شده است.

huawei-mediapad-m3-2

شما با پرداخت این مبلغ می‌توانید هر دو رنگ طلایی و نقره‌ای دستگاه را خریداری کنید. تبلت مذکور امکانات مختلفی را در خود جا داده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به نمایشگر ۸.۴ اینچی با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، پردازنده ۸ هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتزی، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و ضخامت ۷.۳ میلیمتری اشاره کرد.

این تبلت ارزان و پرقدرت باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپری دارد،‌ و دوربین اصلی و سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا