Maps گوگل به هندی‌ها کمک می‌کند سرویس بهداشتی تمیز پیدا کنند

سرویس نقشه‌یاب Maps گوگل قابلیت‌های فراوانی دارد و در برخی کشورها امکانات و خدمات بیشتری را در اختیار کاربران می‌گذارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این سرویس که نخستین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی فعالیت خود را آغاز کرد،‌ امکان پیدا کردن نزدیک‌ترین پمپ بنزین، رستوران، فروشگاه و حتی ترافیک جاده‌ای را فراهم می‌آورد. ولی هندی‌ها از این پس می‌توانند خدمات مذکور را با قابلیت‌های بیشتر در اختیار بگیرند.

بر اساس آخرین گزارش‌های رسیده،‌گوگل هم‌اکنون همکاری‌های گسترده‌ای را با وزارت توسعه شهری هند آغاز کرده است تا بر اساس آن سرویس Google Maps به مردم این کشور امکان دهد هر زمان که به حمام و سرویس بهداشتی تمیز نیاز دارند، بتوانند نزدیک‌ترین آن را پیدا کنند.

google-maps-india-2

خبرگزاری IBTimes گزارش داد گوگل نسخه آزمایشی سرویس مذکور را در برخی شهرهای هند ارایه کرده است و برخی کاربران هندی از تاریخ ۱۶ نوامبر به بعد این قابلیت را در اختیار گرفته‌اند تا روی اپلیکیشن Maps از موقعیت جغرافیایی نزدیک‌ترین سرویس بهداشتی تمیز مطلع شوند.

این خبرگزاری توضیح داد: «کاربران هندی می‌بایست اپلیکیشن Maps گوگل را باز کنند و سپس به راحتی می‌توانند با زدن یک کلید نزدیک‌ترین سرویس بهداشتی تمیز را نسبت به موقعیت جغرافیایی خود بیابند. این جست‌وجو می‌تواند با کلیدواژه‌های مختلف انجام شود و به عبارت دیگر هر کلمه‌ای که در این زمینه روی سرویس Maps جست‌وجو شود،‌ هندی‌ها را به نزدیک‌ترین سرویس بهداشتی می‌رساند».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا