دستگاه استریل کننده Ellie (+عکس)

با وجود آن که سطح بهداشت و سلامت ارتقا زیادی پیدا کرده است، هنوز هم حفظ کودکان از بیماری های مختلف جز وظایف حساس والدین است.

موبنا، رکسانا دانیالی – به همین دلیل ضرورت وجود دستگاه هایی که بتوانند عمل استریلیزاسیون وسایل کودکان از جمله شیشه شیر آن ها را به خوبی انجام دهند، بسیار احساس می شود. امروز دستگاهی به ثبت رسیده را معرفی خواهیم کرد که خیال شما را از بابت سلامتی فرزندتان راحت می کند.
Ellie را می توان یک تکنولوژی دیجیتال جذاب به حساب آورد که اساس آن استریلیزاسیون به وسیله UV است. به کمک این دستگاه می توانید شیشه شیر، پستانک و یا هر چیز دیگری که کودک شما در دهان خود می کند را استریل کنید. Ellie 9.33 در ۷.۶ در ۳.۷ اینچ ابعاد و ۲ پوند وزن دارد. ظاهر دستگاه نیز با برخورداری از پوشش آلومینیومی، در عین سادگی بسیار مدرن به نظر می رسد. علاوه بر این ها می توانید آن را به راحتی هر جا که می روید همراه خود حمل کنید. مکانیسم این دستگاه استفاده از نور UV است که می تواند با ضریب اطمینان ۹۹.۹ درصد تمام ویروس ها، باکتری ها و آن دسته پارازیت هایی که به مواد شیمیایی و یا آنتی بیوتیک ها مقاوم هستند را از بین ببرد. کل این پروسه در ۶۰ ثانیه صورت خواهد گرفت. البته اجسام دیگری مانند دسته کلید، کنترل، مسواک و دیگر اقلامی که ممکن است کودک با آن ها بازی کند هم قابل استریل کردن است. باتری قابل شارژ Ellie برای استفاده به مدت یک هفته پس از هر بار شارژ کامل مناسب بوده و در روز می توانید تا ۲۰ مرتبه از این دستگاه استفاده کنید.
استریل کننده Ellie 99 دلار قیمت دارد.
۳

۲

۱

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا