آیفون بعدی با نام ۷s و ۷s Plus عرضه می‌شود

اوایل ماه جاری «مینگ-چی کو» کارشناس صاحبنام مرکز KGI Securities که از هواداران محصولات اپل محسوب می‌شود اعلام کرد که شرکت مذکور سال آینده سه مدل گوشی هوشمند آیفون عرضه می‌کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در گمانه‌زنی‌های این کارشناس اعلام شد آیفون ۸ که با نمایشگر ۵.۸ اینچی عرضه می‌شود تصاویر را مبتنی بر فناوری OLED به نمایش می‌گذارد تا در دهمین سالگرد تولد آیفون، اپل همه کاربران را به وجد بیاورد.

گوشی هوشمند آیفون ۸ یک نمایشگر لمسی فعال دارد که مدل اصلی آن با نمایشگر ۵.۱ یا ۵.۲ اینچی عرضه می‌شود و اطراف این نمایشگر را هیچ قابی نپوشانده است.

مینگ-چی در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که اپل در دهمین سالگرد تولد گوشی هوشمند خود نام آیفون ۷s و آیفون ۷s Plus را برای سال ۲۰۱۷ میلادی نگاه می‌دارد و طی آن آیفون‌های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی عرضه می‌شود. هر دو دستگاه مذکور نمایشگر LCD دارند.

apple-iphone-7s-2

این طور که پیش‌بینی شده است این آیفون‌های جدید به همراه مدل سوم با نمایشگر بزرگتر تراشه A11 را شامل می‌شوند و تمام سطح روی آنها از شیشه ساخته شده است.

این اتفاق به سه آیفون جدید امکان می‌دهد تا با سرعت بالاتر از شارژر بی‌سیم استفاده کنند. اپل قصد دارد قاب فلزی برای گوشی هوشمند آیفون را کنار بگذارد. مینگ-چی همچنین اعلام کرد شرکت Foxconn تولید نمایشگر OLED برای گوشی آیفون ۸ را برعهده گرفته است و شرکت Pegatron هم شارژر بی‌سیم برای این گوشی را تولید می‌کند.

هنوز به درستی مشخص نشده است که مدل بعدی گوشی هوشمند آیفون شارژر بی‌سیم دارد یا نه. ولی منابع آگاه از هم‌اکنون به این مسئله اشاره کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا